Drodzy klienci, nasza dostawa już działa! Jednak z powodu poważnej sytuacji tymczasowo wyłączyliśmy płatności za pobraniem i ograniczyliśmy dostawy do oddziałów wysyłkowych. Możecie zamówić swoje przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej, korzystając z płatności przelewem bankowym online lub kartą płatniczą. Te środki ostrożności są podejmowane w celu ochrony zdrowia przez wyeliminowanie kontaktu podczas przekazania paczek. Jeśli zamawiacie przesyłkę do domu i znajdujecie się w obszarze kwarantanny, prosimy o informację w notatce do zamówienia, aby można było powiadomić kuriera. Dziękujemy za zrozumienie i życzymy Wam dużo zdrowia.

Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

Zwrot towaru

Czy kupiłeś produkt, którego nie chciałeś lub masz inny powód do zwrotu? Jako konsument, masz prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Warunki zwrotu:

  • produkt musi być nieotwarty lub w inny sposób nieuszkodzony;
  • należy przesłać pocztą lub e-mailem wypełniony formularz zwrotu towaru;
  • produkt i formularz zwrotu towaru należy dostarczyć w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Późniejsze zwroty nie będą przyjmowane;
  • klient w całości ponosi koszty przesyłki zwrotu towaru przypadku wrócenia towaru w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

 

Podobnie jak klient mamy 14 dni na wymianę produktu lub ewentualny zwrot pieniędzy za zakupiony towar, wszystko zgodnie z rozwiązaniem jakie wybierze klient.

Formularz odstąpienia od umowy kupna

 

 

Reklamacje

Jeśli konieczne jest zgłoszenie reklamacji, prosimy o wysłanie produktu na adres podany w formularzu reklamacyjnym. Jeśli reklamacja zostanie zaakceptowana, środki zostaną zwrócone lub produkt zostanie wymieniony.

Formularz reklamacyjny

 

Zgłaszanie działań niepożądanych

W przypadku jakichkolwiek skutków ubocznych któregokolwiek z naszych produktów, prosimy o natychmiastowy kontakt pod adresem info@pharmafit.cz

Prosimy o załączenie dokumentu ze szczegółowym opisem efektu ubocznego, który znaleźć można TUTAJ!